Zrównoważony rozwój
Naszym celem jest osiągnięcie rentownego wzrostu w bardziej zrównoważony sposób poprzez rozwijanie produktów korzystnych dla ludzi, jednocześnie minimalizując negatywny wpływ na klimat, środowisko i społeczeństwo. Nieustannie dążymy do znajdowania rozwiązań, które uczynią nas lepszymi.
Jako międzynarodowa firma zobowiązujemy się do przyjęcia odpowiedzialności społecznej i przyczyniania się do bardziej zrównoważonego rozwoju na wszystkich poziomach. Wymaga to od nas innowacyjnego myślenia, zmiany sposobu działania oraz dostosowania się do nowych metod pracy i partnerstw.
Nasze inicjatywy
Opakowania:
W 2020 roku rozpoczęliśmy proces zmiany naszych opakowań na bardziej przyjazne dla środowiska materiały.
Chcemy pomóc naszym klientom w łatwiejszym sortowaniu odpadów:
Przeszliśmy na torby nadające się do recyklingu (monomateriał) dla produktów The Glow i The Beauty Pearls. Wcześniej kapsułki były w tradycyjnych blistrach, które musiały być sortowane jako odpady resztkowe z powodu połączenia plastiku i aluminium w tym samym opakowaniu.
Wprowadziliśmy bardziej przyjazne dla środowiska rozwiązanie do uzupełniania opakowań dla produktu The Solution. Jest ono oferowane wszystkim klientom wraz z drugim opakowaniem:
- 56 dziennych dawek (w porównaniu do 28 w standardowej przesyłce)
- Torba nadająca się do recyklingu
- Nowa przesyłka co osiem tygodni
- Ten sam produkt - nieco tańszy, z bardziej przyjaznym dla środowiska opakowaniem i rzadszymi dostawami do klientów.
Oznaczamy wszystkie produkty wymaganymi znakami ekologicznymi, aby ułatwić naszym klientom prawidłowe sortowanie opakowań.
W naszych pudełkach produktowych używamy wyłącznie kartonu z certyfikatem FSC. Etykieta FSC oznacza, że wszystkie materiały pochodzą z lasów ocenionych przez niezależną stronę trzecią, co potwierdza, że są zarządzane zgodnie z surowymi normami społecznymi i środowiskowymi FSC.
Przeczytaj więcej tutaj: Etykiety FSC
Dostawcy i surowce:
Ponieważ pozyskujemy materiały z różnych części świata, chcemy zapewnić, że wszyscy nasi dostawcy, niezależnie od kraju, przestrzegają naszych wytycznych etycznych (Kodeks Postępowania). Cała produkcja musi spełniać międzynarodowo uznane wymagania dotyczące praw człowieka, warunków pracy, środowiska i przeciwdziałania korupcji.
Działalnosć charytatywna:
Jesteśmy częścią większej grupy, która wierzy, że dobro wraca. Jesteśmy dumni z wspierania organizacji non-profit Zulufadder, która koncentruje się na edukacji i zrównoważonych projektach dla dzieci i młodzieży w Południowej Afryce. Organizacja została założona przez norweską aktorkę Mari Maurstad w 2005 roku, a NutraQ jest głównym sponsorem od 2010 roku. Zulufadder stała się częścią naszej kultury korporacyjnej dzięki zaangażowanym kampaniom zbierania funduszy, wsparciu profesjonalnemu i innym aktywnościom.
Dodatkowo, wszyscy pracownicy mają do dyspozycji cztery godziny rocznie na prace wolontariackie.